Monday, May 4, 2009

Die awesomeness AKA Mr. JB

Righty, so ek en Mr. JB is nou officially saam vir 'n paar weke en om te se dis awesome is 'n under-statement of note.

Anders as ander mense, leer ek blykbaar uit my previous relationships, want Mr. JB is alles wat ek nog altyd voor gehoop het. Ek weet dit klink seker naief en na die ramblings van iemand wat verlief is, maar dis waar.

Mr. JB vat al die goed wat great was in my vorige relationships en maak dit awesomer (dink nie dis 'n woord nie, maar ja...).

Hy laat my myself wees.
Hy laat my lag.
Hy respekteer my maar hy piep my nie op nie.
Hy leer my skate.

Ons deel dieselfde waardes en het dieselfde idees oor hoe die wereld moet wees.
Hy aanvaar my beliefs.

Ek love dat ons mekaar eers leer ken het oor mails en die foon, voor ons mekaar ontmoet het en dat hy so awesome is in real-life as wat hy in die virtual wereld was.

Hy's super laid-back, maar hy't 'n energie vir die lewe wat aansteeklik is.
Hy't my geleer om lief te wees vir myself en om nie so baie om te gee wat ander mense dink nie.

Hy jaag sy drome na en doen goed waaroor hy passievol is.
Hy't al in sy amper-29 jaar op die aarde, meer gedoen as wat meeste mense in 'n leeftyd sal doen.
Hy's 'n great bassist en hy't 'n ongelooflike passie vir musiek.

En die beste deel is dat hy my vreemde sin vir humor so goed verstaan!

Hy is, en daar is regtig nie 'n ander woord om hom te beskryf nie, AWESOME!

So ja, ek't my love-story gekry, dis dalk nie heeltemal soos in die boeke nie (nog geen miscommunication of natural-disasters nie), maar dis wat dit net soveel beter maak.

No comments:

Post a Comment